Thursday, May 25, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი
  მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მასწავლებლისა და  დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. ელექტრონულ ფორმატში შევქმენით სავარჯიშო-ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტულად ინსტრუქცია.არის მინიშნებები, რომლის წაკითხვისშემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შეძლებს შეასრულოს სავარჯიშო და განავითაროს თვითრეგულირების უნარი. გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების  მიდგომები, არაქართულენოვანი, ნიჭიერი  და სპეცსაჭიროების ბავშვებისათვის.
   ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.

1 comment:

  1. გეგმის მიხედვით მოსწავლეებმა შექმნეს შეფასების ფორმა, რაც ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. შეფასება მოსწავლეს დაეხმარა ერთმანეთს შეუდარონ მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.

    ReplyDelete